Jak se zaregistrovat?


Máte-li zájem o účast, přihlaste se laskavě k některé z níže nabízených forem účasti. Uzávěrka je 22.5.2015.

VLOŽNÉ:
Poplatek za účast na setkání činí 9.900,- Kč (+DPH) a pokrývá i celodenní stravování.

SLEVY:
Včasně registrovaní účastníci , tzv. „Early Birds", jejichž platba bude připsána na náš účet do 30.4. včetně, mají slevu 2.000,- Kč. Vstupné pro ně činí 7.900,- Kč (+DPH).

Novinka! Týmová sleva:
Myšlenky ze setkání přenesete do firmy lépe, pokud přijdete v týmu. Proto se každý 2. a další účastník ze stejné firmy může zaregistrovat za 6.900,- Kč (+DPH) na osobu.

 

Dárek: Každý z účastníků navíc obdrží knihu The Attention Switch, jejímž autorem je úvodní řečník konference Itzik Amiel.

 

 

 

 

 

PROČ JE DOBRÉ SE TAKOVÉ KONFERENCE ZÚČASTNIT?
INSPIRACE Získáte inspirativní podněty, jak pracovat s emocemi ve firmách
SDÍLENÍ Setkáte se s lidmi, kteří na vrcholové pozici ve svých firmách řeší obdobné problémy jako vy.
SEBEREFLEXE Uděláte si čas se zastavit, srovnat myšlenky a vidět mnohé věci novým pohledem.
ENERGIE Odnesete si spoustu energie a dobré nálady!

 

STORNO PODMÍNKY

Účastníci mohou zrušit registraci pouze písemně. Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně se žádné storno poplatky neplatí, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25 % ceny. Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference nebo v den jejího konání nejméně 1 hodinu před začátkem konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny. Při zrušení registrace později než 1 hodinu před začátkem konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.

JAK SE NA KONFERENCI PŘIHLÁSIT
  1. Vyplňte prosím registrační formulář specifikující charakter a rozsah Vaší účasti, Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě
  2. Po doručení Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické PŘEDBĚŽNÉ potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval
  3. Pokud jste platícím účastníkem, přijde Vám následně e- mailem zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
  4. Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře. Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
  5. Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny.
  6. V případě registrace zaslané 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
  7. Účastnický poplatek se hradí bankovním převodem. V akutním případě u registrací zaslaných 3 dny a méně před konáním konference je možné úhradu provést též u registračního pultu na konferenci, ale jen po předchozí telefonické domluvě.
  8. Po obdržení Vaší platby Vám poštou zašleme daňový doklad.
  9. Dostavte se prosím na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu (čas specifikovaný v programu pro registraci účastníků). U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
  10. Uzávěrka přihlášek je dne 22. května 2015.

  

Máte nápad, jak konferenci pro příště obohatit? Ozvěte se nám.

tým Blue Events

  

KDYBY NĚCO, JSME TU PRO VÁS: Blue Events, Hlubočepská 38c, 152 00 Praha 5, Česká republika | email: info@BlueEvents.eu
Infolinka pro účastníky: +420 222 749 841 | Infolinka pro zájemce o propagaci: +420 737 216 978